Sol.licitud de llicència d'obres
Tramitació que cal realitzar davant de l´ajuntament de forma prèvia a la realització de qualsevol tipus d´obra, tant si és una obra nova com una ampliació o una reforma.
Procediment administratiu que seguirà el tràmit:
1. Incoació o inici de l´expedient de llicència urbanística
2. Emissió dels informes tècnics i jurídics
3. Proposta de la regidoria- delegada de l´àrea d´Urbanisme
4. Acord de l´òrgan municipal competent: Junta de Govern local, resolent l´expedient
5.Notificació de l´acord de les persones interessades.
Recollida: S´ha de venir a recollir-la a l´Ajuntament i satisfer l´import corresponent o bé fer transferència bancària i un cop a l´Ajuntament tenim còpia de l´ingrés efectuat els enviem la corresponent llicència
Quin cost té:
Consultar l'ordenança sobre construccions i obres
Cal aportar:
- Model d'instància de sol.licitud d'obres [ DESCARREGAR ]
- Nomenament de contractista [ DESCARREGAR ]
- Autoliquidació de l'impost
Sobre construccions , instal·lacions i obres, taxa per llicències o la comprovació d'activitats comunicades en matèria d'urbanisme i aval gestió de residus.
- Declaració responsable de final d'obres i gestió de residus de la construcció [ DESCARREGAR ]
- Assumeixos de direcció tècnica
- Projecte tècnic Visat
- Estudi o estudi bàsic de Seguretat
- Programa de control de qualitat
- Full estadístic d'habitatge
Canals de tramitació:
- Presencial